Back

NØRREBRO BRANDING ELEMENTET

Nørrebro Branding

flyttilbornholm

Nørrebro er en smeltedige af forskellige kulture og mange mennesker samlet på få kvadratkilometer. Nørrebro er et kvarter, som inden for de seneste 10 år har gennemgået en stor forandring og bydelen er ved at nde i egen identitet i metorpolen København. Det er vigtigt at logoet ikke må indehol- de religiøse symboler, da de skal kunne bruge på tværs af alle trosretninger og blive et symbol beboere såvel som de evervsdrivende kan bakke op om.

amagerserien
amagerserien
amagerserien
amagerserien

Beskrivelse

case: Designe et Nørrebro branding element

Process: Research af kvarteret, for at finde særlige kendetegn ved Nørrebro. Udarbejdelse af moodboard. Skitsearbejde og logoudvikling via en iterativ process. Usability test af logo.

Løsning: Banding elementet er designet til at kunne bruges i forskellige udgaver og farver, der er med til at underbygge Nørrebro som en mangflodig bydel. Elementerne i logodesignet er fundet lokalt og en positiv tagline, er med til at underbygge den positive udvikling på Nørrebro. T-shrits og muleposer bliver sat i produktion i løbet af forsommeren.

Produkt

Logo design

Designmanual



Arbejdet med:

Photoshop / Illustrator / Indesign

Top