Back

Multimedie løsning for dansk designfirma

Guld & Løvenholdt

amagerserien

Vi udarbejdede en hjemmeside der fungerer som en platform for Guld & Løven- holdts univers. Den samlede multimedie-løsning afspejler de unikke produkter som Guld & Løvenholdt designer og producerer. Målet var at den konkrete målgruppe skulle kunne identificere sig selv på hjemmesiden, og ved hjælp af videoen, blive trukket ind i hele universet omkring det beste inden for møbel-snedkeri. Ved brug af en koncentreret og fokuseret markedsføring, vil ikke alene produkterne, men også den fulde multimedie-løsning vække interesse hos bla. små designbutikker, messer og magasiner. På den måde vil det øge kendskabet til Guld & Løvenholdt og tiltrække et større kundeklientel.

amagerserien
amagerserien
amagerserien
amagerserien
amagerserien

Beskrivelse

Eksamensprojekt på 2. semester

Case: Udarbejd en multimedie løsning til en ny dansk design virksomhed.

Process: Indsamling af empri gennem kvalitativ og kvantitativ data. Markedsanalyse i form af PEST analyse samt SMP-analyse. Logoudvikling via en iterativ process samt test af logo.. Usability test af logo. Kodning af website.

Løsning: Logodesignet tager udgangpunkt i Guld & Løvenholdts “Amagervinkel“ der indgå i alle deres møbler. Typografien understøtter brandets modernaitet, men stadigvæk med en klassisk tilgang til dansk møbeldesign. Websitet præsenteter de to designere og åbner Guld & Løvenholds univers for den besøgende.

Produkt

Design og visualisering

Kodning af hjemmeside

Videoproduktion

Markedsanalyse

www.guldogløvenholdt.dk



Arbejdet med:

Brackets - HTML / CSS / jQuery / Bootstrap

Adobe pakken

Top